Forum Przenosiny!! Strona Główna Przenosiny!!
PRZENIEŚLIŚMY SIĘ NA www.mojeforum.net/fearon !!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Drużyny & Walki & Sklepowy konkurs - Ważne!!
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przenosiny!! Strona Główna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hitsugaya
Mistrz Gry



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 889
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:54, 11 Lut 2006    Temat postu: Drużyny & Walki & Sklepowy konkurs - Ważne!!

Tak się zastanawiam, czy nie usunać tych dwóch opcji... nikt nie przejmuje się drużynami, któś założy drużynę i ona tyle robi że istnieje, nie ma żadnych drużynowych wypadów itp.
A Walki to... porażka, nikt nie walczy z nikim w ,,turnieje"...

A co do sklepów to przydałoby mi się o wiele więcej rzeczy do kuźni, alchemika i innych sklepów. Dlatego ogłaszam chyba trzeci konkurs! Proszę o wysyłanie mi na PW różnych rzeczy/mikstur/przedmiotów do odpowiednich sklepów. Za największą ilość do największej ilości sklepów i największą ,,sensowność" tych przedmiotów do wygrania jest 1 Tor.

Powodzonko


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hitsugaya dnia Sob 19:58, 11 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Estinex z Simirionu
Gość






PostWysłany: Sob 19:57, 11 Lut 2006    Temat postu:

Zostaw . Ludzie 'przypakują' to będą chcieli walczyc .

Drużyny też powinny zostac, ja niedługo zakładam swoją . Zresztą ja chodzę tylko w grupie z Nectanem i Gulpem . <;
Powrót do góry
hans1121
Mistrz Gry



Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pakistan...;)

PostWysłany: Sob 20:02, 11 Lut 2006    Temat postu:

No cóż.... W Guild Wars było fajne rozwiazanie dróżyn... Poza tym co do tych turnieji. Jak będa nagrody, to i się chętni znajdą.... A co do przedmiotów. Zawsze się zastanawiałem, czy było by warto wprowadzić broń palną (żadnych AK-47), sie znaczy tylko pistolety i muszkiety (drogie, niecelne, często zawodzą itd)....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hitsugaya
Mistrz Gry



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 889
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:05, 11 Lut 2006    Temat postu:

hans, istnieje coś takiego jak PW, i to tam z takimi rzeczami... a z resztą możesz nie uczestniczyć, po co ci kasa jako MG? :)
Zachęcam do wypowiadania się tu i pisania przedmotów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hitsugaya
Mistrz Gry



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 889
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:24, 11 Lut 2006    Temat postu:

Przepraszam że piszę post pod postem...
A ,,talent" to po prostu reg

BOMBY WYDMUSZKI :
Bomba wydmuszkowa jest to skorupka jajka wypełniona lotnymi substancjami o rozmaitym działaniu. Po rzuceniu i trafieniu w cel skorupka pęka i w powietrze wzbija się chmura pyłu. Pomijam tu opis efektów działania środków chemicznych, bo te mogą być różne: od oślepiających, przez usypiające, dymne, paraliżujące aż po śmiercionośne.

Na szczególną uwagę zasługują bomby błyskowe, które pękają z oślepiającym błyskiem, wzbijając przy tym chmurę dymu. Efekty ich działania legły u podstaw legend o znikających plemion, którzy chętnie używali takich bomb podczas ucieczki, do odwrócenia uwagi ścigających.

Cena: 6 talentów za sztukę ( trzeba podać jaki typ )

KURAN :

Klasyczna i jedna z ulubionych broni łowców: łatwa do ukrycia, mająca wiele zastosowań i występująca w rozmaitych odmianach . Praktycznie jest to hak z umocowanym łańcuchem, na końcu którego znajduje się obciążnik. Obciążnik ten może zostać użyty do ogłuszenia wroga, albo wyrzucony wraz z rozwiniętym łańcuchem w kierunku przeciwnika aby opleść jego szyję czy kończynę i powalić na ziemię, opleść i wyrwać trzymaną w ręku broń itp

Cena : 29 talentów

SZORAN :

Przypomina klasyczny kij , ale po błyskawicznym rozłożeniu okazuje się skrywać groźniejszą broń: zwykle ostrze lub łańcuch. Doskonały oręż dla wojowników podróżujących w przebraniu . np.kleryka .

Cena : 22 talenty

MORUN :

Jako broń wykorzystywane podobnie jak cep bojowy. Doskonałe również do duszenia. W przypadku "Kuranu" wyposażonego w dłuższy łańcuch, również do oplatania wroga czy jego broni. Krótszy obciążnik może być wydrążony w środku i skrywać dawkę proszku np. o działaniu oślepiającym, który po uderzeniu w przeciwnika wzbija chmurę pyłu i oślepia go na krótki czas, czyniąc znacznie łatwiejszym celem

Cena : 41 talentów ( + 3 talenty za proszek , podać nazwę )

SYNTAH :

Łuk Syntah wraz ze strzałami zajmuje niewiele miejsca, łatwo go przenosić przy sobie, nie zawadza podczas skradania się, nie wystaje znacząco poza obrys sylwetki łucznika. I dlatego właśnie jest używany przez wojowników nocy .

Cena : 30 talentów

KYRGAN :

Kyrgan to łańcuch zakończony metalowym kółkiem, z umocowanym na drugim końcu ostrzem wyposażonym w zakrzywiony hak . Może posłużyć jako broń do walki wręcz - do kłucia czy cięcia, ale równie dobrze do walki na dystans. Wymachując nad głową ostrzem rzuconym następnie w stronę wroga można owinąć łańcuch wokół jego szyi czy kończyny, po czym przez pociągnięcie obalić go na ziemię. Jest również narzędziem, które zarzucone na mur, drzewo itp. umożliwia wspinaczkę w trudno dostępne miejsca. Za pomocą Kyrgana można też np. skrępować swoją ofiarę.

Cena : 28 talentów Narów

KOTWICZKA ( do jaskiń ) :

Kotwiczka z umocowaną do niej liną stanowi podstawowe narzędzie do wspinaczki na mury co większych budowli, np. zamków. Rzadziej i mniej skutecznie wykorzystywana też jako broń do walki czy do chwytania przeciwnika. Oprócz tego sama lina może posłużyć do nieskończonej ilości innych zastosowań: od krępowania jeńców po wiązanie ze sobą różnych elementów ekwipunku.

Cena : 20 talentów

Gwiazdki Yo-Ko :

Małe, ostre kawałki metalu, które mają tę właściwość, że rzucone na ziemię zawsze zawsze padają tak, by jeden z ich kolców sterczał do góry. Osoba nosząca inne obuwie niż ciężkie, następująca stopą na Yo-Ko odnosi niewielką, ale bardzo bolesną ranę. W przypadku wojownika ścigającego Orka praktycznie uniemożliwia mu to kontynuowanie dalszego pościgu dopóty, dopóki nie wyjmie dokuczliwego ostrza ze zranionej stopy.

Cena : 11 talentów za 10 sztuk

Dmuchawki :

Osoba w pancerzu powinna być całkowicie bezpieczna, o ile nie zostanie zraniona strzałką specjalnie wycelowaną w nieosłonięta część ciała. Groty strzałek dmuchawek zwykle pokrywano trucizną, dzięki czemu ranny umierał na skutek działania trucizny.

Jest wiele rodzajów dmuchawek - krótszych (łatwiej je ukryć) i dłuższych (dysponują większym zasięgiem strzału).

Cena : 15 - krótka , 19 - długa
Strzałki : 6 talentów za 5 sztuk . ( zapisać te cyferki w karcie , gdy już kupicie ;> )

Kącik ze strzałami do łuków: Cena za 10 strzał

Strzała z zakrzywionym grotem ( ciężko wyjąć z ciała , powoduje krwawienie ) : 2 talenty
Strzała z trucizną : 2 talenty
Strzała z prostym , mocnym grotem ( działa na niektóre średnie typy pancerzy ) : 1 talent
Strzała runiczna ( zadaje obrażenia zależnie od żywiołu : ogień , lód lub też kwas ) : 5 talentów



Zastanawiam się gdzie te górne bronie umieścić, bo to takie ,,majsterkowane", raczej do kuźni się nie nadają...

Estinex i GLup ptrzymują na razie po 10 regów, jak wygrają konkurs - po torze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Estinex z Simirionu
Gość






PostWysłany: Sob 20:26, 11 Lut 2006    Temat postu:

Sklep ze specjalnymi broniamy powienien załatwic sprawę <;

Szefie, ja już dopisałem 5 regów (przez PW mi pisałeś), to teraz mam dopisac kolejne 10 ? Czy też 5, bo już się pogubiłem . <;
Powrót do góry
Hitsugaya
Mistrz Gry



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 889
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:27, 11 Lut 2006    Temat postu:

dopisz kolejne 10, glup niech też dopisze :)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Estinex z Simirionu
Gość






PostWysłany: Sob 20:31, 11 Lut 2006    Temat postu:

Okej <;

Załóż 'Sklep z bronią dla wykwalifikowanych wojowników' i po kłopocie, będzie pasowało w sam raz . <;

A potrzeba jeszcze rzeczy do alchemika i czegoś jeszcze ?

Ahh . Zapomniałbym o 'Sklepie Muzycznym' <;
Powrót do góry
Hitsugaya
Mistrz Gry



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 889
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:32, 11 Lut 2006    Temat postu:

,,Sklep z specjalną bronią"?? Trochę nazwa się narzuca... może ktoś ma inny pomysł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Estinex z Simirionu
Gość






PostWysłany: Sob 20:35, 11 Lut 2006    Temat postu:

'Sklep z bronią dla wykwalifikowanych wojowników'

'Samurajskie bronie'

'Bronie z Dalekiego Wschodu'

Moje propozycje <;
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przenosiny!! Strona Główna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin