Autor Wiadomość
Hitsugaya
PostWysłany: Nie 13:21, 26 Lut 2006    Temat postu:

Tamto są bronie zwykłe i dodają do współczynnika, a te są specjalne i nie dodają do współczynnika, służą do specjalnych zadań itp. a nie do zwykłych walk.
Alex
PostWysłany: Nie 13:00, 26 Lut 2006    Temat postu:

Hmmm... A miecz jakistam dodae cos w zwyklych broniach.... Nie rozumiem tego... To co mam na sobie tez jest do walki a dodaje siłkę.
Nie wiem o co w tym biega.... Trudno sry za spam
Hitsugaya
PostWysłany: Nie 12:57, 26 Lut 2006    Temat postu:

<to są bronie do walki, nie dajądo współczynników>
Alex
PostWysłany: Nie 12:56, 26 Lut 2006    Temat postu:

A gdybym chcial kupic jakąś z tych broni to i tak nadal nie wiem co one dają...
Hitsugaya
PostWysłany: Nie 10:30, 19 Lut 2006    Temat postu: Specjalne bronie

Sprzedawca jest bardzo zajęty. Macha do ciebie ręką, byś wybrał sobie towar.

Bomby wydmuszki :
Bomba wydmuszkowa jest to skorupka jajka wypełniona lotnymi substancjami o rozmaitym działaniu. Po rzuceniu i trafieniu w cel skorupka pęka i w powietrze wzbija się chmura pyłu. Pomijam tu opis efektów działania środków chemicznych, bo te mogą być różne: od oślepiających, przez usypiające, dymne, paraliżujące aż po śmiercionośne.

Na szczególną uwagę zasługują bomby błyskowe, które pękają z oślepiającym błyskiem, wzbijając przy tym chmurę dymu. Efekty ich działania legły u podstaw legend o znikających plemion, którzy chętnie używali takich bomb podczas ucieczki, do odwrócenia uwagi ścigających.

Cena: 6 regów za sztukę ( trzeba podać jaki typ )

Kuran :

Klasyczna i jedna z ulubionych broni łowców: łatwa do ukrycia, mająca wiele zastosowań i występująca w rozmaitych odmianach . Praktycznie jest to hak z umocowanym łańcuchem, na końcu którego znajduje się obciążnik. Obciążnik ten może zostać użyty do ogłuszenia wroga, albo wyrzucony wraz z rozwiniętym łańcuchem w kierunku przeciwnika aby opleść jego szyję czy kończynę i powalić na ziemię, opleść i wyrwać trzymaną w ręku broń itp

Cena : 29 regów

Szoran :

Przypomina klasyczny kij , ale po błyskawicznym rozłożeniu okazuje się skrywać groźniejszą broń: zwykle ostrze lub łańcuch. Doskonały oręż dla wojowników podróżujących w przebraniu . np.kleryka .

Cena : 22 regi

Morun :

Jako broń wykorzystywane podobnie jak cep bojowy. Doskonałe również do duszenia. W przypadku "Kuranu" wyposażonego w dłuższy łańcuch, również do oplatania wroga czy jego broni. Krótszy obciążnik może być wydrążony w środku i skrywać dawkę proszku np. o działaniu oślepiającym, który po uderzeniu w przeciwnika wzbija chmurę pyłu i oślepia go na krótki czas, czyniąc znacznie łatwiejszym celem

Cena : 41 regów ( + 3 regi za proszek , podać nazwę )

Syntah :

Łuk Syntah wraz ze strzałami zajmuje niewiele miejsca, łatwo go przenosić przy sobie, nie zawadza podczas skradania się, nie wystaje znacząco poza obrys sylwetki łucznika. I dlatego właśnie jest używany przez wojowników nocy .

Cena : 30 regów

Kyrgan :

Kyrgan to łańcuch zakończony metalowym kółkiem, z umocowanym na drugim końcu ostrzem wyposażonym w zakrzywiony hak . Może posłużyć jako broń do walki wręcz - do kłucia czy cięcia, ale równie dobrze do walki na dystans. Wymachując nad głową ostrzem rzuconym następnie w stronę wroga można owinąć łańcuch wokół jego szyi czy kończyny, po czym przez pociągnięcie obalić go na ziemię. Jest również narzędziem, które zarzucone na mur, drzewo itp. umożliwia wspinaczkę w trudno dostępne miejsca. Za pomocą Kyrgana można też np. skrępować swoją ofiarę.

Cena : 28 regów

Kotwiczka ( do jaskiń ) :

Kotwiczka z umocowaną do niej liną stanowi podstawowe narzędzie do wspinaczki na mury co większych budowli, np. zamków. Rzadziej i mniej skutecznie wykorzystywana też jako broń do walki czy do chwytania przeciwnika. Oprócz tego sama lina może posłużyć do nieskończonej ilości innych zastosowań: od krępowania jeńców po wiązanie ze sobą różnych elementów ekwipunku.

Cena : 20 regów

Gwiazdki Yo-Ko :

Małe, ostre kawałki metalu, które mają tę właściwość, że rzucone na ziemię zawsze zawsze padają tak, by jeden z ich kolców sterczał do góry. Osoba nosząca inne obuwie niż ciężkie, następująca stopą na Yo-Ko odnosi niewielką, ale bardzo bolesną ranę. W przypadku wojownika ścigającego Orka praktycznie uniemożliwia mu to kontynuowanie dalszego pościgu dopóty, dopóki nie wyjmie dokuczliwego ostrza ze zranionej stopy.

Cena : 11 regów za 10 sztuk

Dmuchawki :
Osoba w pancerzu powinna być całkowicie bezpieczna, o ile nie zostanie zraniona strzałką specjalnie wycelowaną w nieosłonięta część ciała. Groty strzałek dmuchawek zwykle pokrywano trucizną, dzięki czemu ranny umierał na skutek działania trucizny.

Jest wiele rodzajów dmuchawek - krótszych (łatwiej je ukryć) i dłuższych (dysponują większym zasięgiem strzału).

Cena : 15 - krótka , 19 - długa
Strzałki : 6 regów za 5 sztuk
Kącik ze strzałami do łuków: Cena za 10 strzał

Strzała z zakrzywionym grotem ( ciężko wyjąć z ciała , powoduje krwawienie ) : 2 regi
Strzała z trucizną : 2 regi
Strzała z prostym , mocnym grotem ( działa na niektóre średnie typy pancerzy ) : 1 reg
Strzała runiczna ( zadaje obrażenia zależnie od żywiołu : ogień , lód lub też kwas ) : 5 regów

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group